søndag den 1. februar 2009

The Sequin Search:



Jeg jagter med lys og lygte en paillietcradigan/jakke i enten sort eller sølv, men den jagt går ikke så fandens godt. Den der wanna-glitter ting jeg lavede engang tilbage i december den er bare ikke rigtig nok. (jeg har dog lige fået et ebay-kursus af min far - så det ku være man skulle lade jagten gå ind der?) Imidlertid er jeg begyndt overveje andre glimtende muligheder, og det er så her udsalg er godt:
Min veninde A og jeg var en smut i den kære H&M og der faldt vi over denne fine all-over paillietkjole/top til 349 (ikke på udsalg) - det er A der har været så eskværdig at lægge krop til kjolen, da den desværre ikke var i min størrelse. Halsudskæringen var dog ikke særlig dyb, så jeg ville nok alligevel komme til at ligne en prut i den pga. mit forvoksede forparti:/ Derudover lukkes kjolen i nakken med en lille knap-detalje.
Men men, så var det jeg var på udsalg i hjembyen med mutti i går og fandt nedenstående:

Denne minikjole/top er også helt dækket af de små glimtende plastikstykker - den var i min størrelse, med dybere udskæring (og bryderryg) og på udsalg til den nette sum af 150 kr. KØBT. Eneste minus ved mit udsalgskøb er at der var nogle knækkede paillietter som sad og skavede (det hedder IKKE gnavede) på bagsiden af venstre skulder - de ska bare lige unduleres! Kjolen er fra Ichi.

Nu er det bare lige med hvordan kjolen skal styles: Jeg tror jeg vil bruge dem med grå acid-washed deminleggins, sorte pumps og en let cardi over, for at nedtone all the glitterness.

2 kommentarer:

  1. Gina Tricot har en sort palliet jakke i biker stil.... rigtig fin! tror jeg så den på pause.se under bloggeren Linn.

    Hvis du ikke har en i nærheden, kan du måske prøve Gina T's svenske netshop :)

    /Mette

    SvarSlet
  2. Tak for tippet - er located i århus - men ska godt nok forbi kbh i næste uge, så tror helt sikker jeg vil slå et smut forbi!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!