torsdag den 19. februar 2009

LAZY days:

I dag har jeg dyrket kagebageri på højeste niveau. eller det vil sige at jeg nok alligevel har dumbet lidt i konditor - for glasuren, ja den vil ikke tørre! hmm, effing alterna-glasur. Jeg har bagt kage fordi jeg er kagebager/duks i klassen i denne uge. og det er noget vi kan finde ud af det med kage. Det kan godt være vi går på tegneskole og sidder dagen lang og makker med manifold og farvestrålende tusser, men kage det er vi bedst til. At spise den altså.
Hold kaje hvor jeg stener. Der er ingen fotos af det pæne joggin-outfit jeg har på i dag. Ikke fordi jeg ikke har taget noget - for det har jeg, og det var med selvudløseren og det hele (hvilket i øvrigt får mig til at se lige præcis så fed ud som jeg nok i virkeligheden er) - nej, det er fordi jeg er for doven til at stikke kablet og i nummeren på cam og commy, og hive billederne online.
indimellem er det okay.
at være doven altså.
men jeg har til gengæld lavet rigtig mad til mig selv.
risotto.
og det var okay.

Her er hvad jeg hygger mig lidt med i dag: en sang (er stadig KOL-besat siden jeg genforelskede mig hovedkuls sidste onsdag) som har en fantastisk tekst: (eller måske er det bare fordi jeg er filosofisk på den fjalede måde. bare lige i dag.)



"I used to see you every day
Used to see you every day
I danced around your folk and soul
I danced to all your fucking soul
I left you with your nose a bleedin
And your toes creepin' around
Ahhh so mindane and incomplete
Hand me down my pants and get me off this street

I'm passed out in your garden,
I'm in I can't get off so soft
I'd pop myself in your body,
I'd come into your party but I'm soft

Behind the fringe of a whiskey high
Mutilating cat like eyes,
And in your nose blood decadence
You try to drag me into your bohemian dancing
You paint my fingers and you paint my toes,
You let you perfect nipple show

I'm passed out in your garden,
I'm in I can't get off so soft
I'd pop myself in your body,
I'd come into your party but I'm soft."

er du lige så fjalet som jeg? sikkert ikke. god torsdag aften og god weekendstart i morgen.

2 kommentarer:

  1. hej, jeg er lige faldet over din blog, og vil da bare lige give den ros, den ser rigtig spændende ud, og jeg vil helt sikkert komme tilbage:)

    / Mi Confesión

    SvarSlet
  2. Tusind tak! er altid glad for at kunne interessere andre end mig selv:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!