lørdag den 28. februar 2009

kender du det..

..når man sidder her og har fået både til gården og til ganden, oge det eneste man vil er at vise de gucci look a likes man spottede i Deichmanns i dag?! Min telefon vil ikke uploade billederne af de frynsestøvler Deichmann har i kollektionen pt til 399! totalt gucci-a-like!


Aij, hvor er jeg Peder Vessel fuld uden det var meningen. Deter vidst temaet her for tiden..


Nå.. nu lykkedes det vidst!

fryns på fryns på fryns!

og så er de jo skie billige! (og kvaliteten er sikkert derefter!)

Vi blogges!

1 kommentar:

  1. De er godt nok lækre, men nok alt for høje til mig :o/

    Jeg har længe søgt efter et bestemt par sko, er det sådan at du måske ville se om de var i din deichmann?

    (skriv i så fald til tssvar@gmail.com, så kan jeg sende et billede) :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!