fredag den 27. februar 2009

I nattens mulm og mørke...

Nogle gange får piger underfundige idéer kl 00.30 mens der er bullermørkt udenfor.
Eller der gør jeg i hvert fald.
Resultat: flere nitter på sko.
Beskidte sko.
Det bliver vidst lidt for meget.
Det er også nat nu. For jeg har ikke været hjemme siden kl 8.45 i morges. Men jeg er hjemme nu. Dagens højdepunkt var uden tvivl åbent hus arrangementet på Designskolen Kolding, som kun har fået mig til at blive endnu mere momentalt sindssyg over hvor meget jeg vil det her. Interaktionsdesign. Hved du hvad arkæologi er? Okay, men interaktionsdesign er det komplet modsatte. Det er fremtiden. Sådan udtrykte én af de førsteårsstuderende på linien det. Meget rammende.
Resten af dagen er gået med gennertur, tortillas og overdådigt mange gulerodsstave med dip, i Kis' kælder. Vi gnaskede i os mens vi skrev KOT-skemaer og så Paradise. Reality tv er bomben ind i mellem.
Er der forresten nogen der ved om man skal omregne sit 13-skala gennemsnit til 7 trins-skalaen inden man skriver den på ansøgningsskemaet? Det var nemlig aftenens største gåde..
Håber i har haft en god torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!