søndag den 8. februar 2009

Fordi min veninde insisterede:

jeg sidder lige nu iført joggintøj og tømmermænd - og det er meget lidt glamourøst. min mund smager af sand fra sahara (og måske lidt af døde dyr?) og indenfor den næste halve time så er jeg højest sandsynligt på vej til tyskland. for at gøre noget endnu mindre glamourøst - grænseshoppe. wuhu. jeg skal have mandler, papvin, slotspillere og trendy cider. jeg ska have solbriller på, pas med, og så skal jeg skrue ekstra op for min jydske accent. og så ska jeg spise honningmelon på bagsædet og have en kradser uden brød til frokostl. det skal nok blive godt. tre tøZer, tre par solbriller og deres chefs leasede bil. (ja vi ska køre i chefens øse!)
Ska du ha noget med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!