tirsdag den 24. februar 2009

DIY-nitZen!

Så var det mine hænder blev lidt rastløse mens jeg sad der og stenede over "de unge mødre". Jeg kom i tanke om det nittebælte jeg havde en laang affære med tilbage i 1.g. Om jeg kunne få kastet lidt liv i det gamle mandebælte ville ikke være helt dårligt. Men så var det jo lige, mens jeg sad der og nørklede med at lave hængerøvsbæltet om til et i taljestørrelse, at jeg kom til at kigge på et par højtelskede (og lige så gamle som bæltet) røde converse chuck taylor's.


And then magic happened:



Altså - jeg er godt tilfreds med resultatet. Måske er nitterne liidt store, men de var lige hvad jeg havde ved hånden. Hvad værst er - så kan de jo pilles af igen. Også når nitten ikke er trendy længere. Hvad siger du til DIY nitterne?


...og se lige de fine nitter der sidderi sofaen...
...mon der sidder et DIY projekt gemt i dem?

4 kommentarer:

  1. er helt vilde med nitter, jeg skal selv i gang med nogle nitte-projekter. Dit færdige resultat blev i øvrigt rigtig flot :)

    SvarSlet
  2. Tak - er selv ret godt tilfreds:) Held og lykke når du kommer igang!

    SvarSlet
  3. Elsker nitter!

    Det ser rigtig fedt ud på skoene...

    SvarSlet
  4. tak - alle mine veninder er ellers begyndt at kalde mig små-autonom :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!