lørdag den 14. februar 2009

ARGH i raped my VISA:

..men det var ikke på sandaler.
Pane ligger fod til disse skønheder fra POST footwear (delvom de var et nummer for små, bigfoot):

savle savle. pæne pæne sandaler fra See by Chloé. aaaah.

dorsk pige med pt. for højt bubblicous-forbrug.

Jeg skal tvangs i byen i aften. jeg gider godt nok ikke rigtigt.
bruger det faktum at jeg i morgen skal i biffen kl 10 til forpremiere på Shopaholic-filmen som undskyldning. Det er min venindes mor som har fået fribilletter til filmen da hun arbejder i Magasin. Jeg kender ikke rigtig bøgerne, så ved ik lige hva jeg skal forvente. tror at min Danner vil kunne relatere pænt meget til den lige fortiden.
Det er den 14. februar og halvdelen af måneden er lige præcis gået. og kontoen er i stramt minus.
Og nårh ja: FUCK valentine's day.
God lørdag aften.
skål.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!