tirsdag den 13. januar 2009

Sennepsben.

50 denier tights fra ASOS
Sennepsgul, karryfravet - call it what you want, men jeg elsker denne farve.
Måske står den ikke helt perfekt til min vinterblege teint, men jeg er vild med sennepsgul.
Så jeg blev overexcited da jeg faldt over disse fine tights på ASOS for en måndes tid siden. jeg har haft dem liggende i skuffen lidt nu, for jeg venter nemlig på den rigtige lejlighed til at indvie dem, og nu tror jeg, jeg har fundet den. På fredag kommer Metchen til Århus og vi skal spise god mad, drikke rødvin, grine og danse hos Pip.
Jeg vil bruge de fine gule, med en sort kjole (måske den fra Won Hundred - hvis jeg får den lagt op inden da) og mine sorte yndligspumps (som man kan danse natten væk i).
Har du en farve som du bare elsker?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!