lørdag den 31. januar 2009

lakerede negle:

minineglelakker fra Depend.
Jeg kan så godt lide neglelak. Og nu fik jeg fat i den orange. Disse små størrelser er perfekte til trendfarver og da de fås til 20-25 kr stykket er de oplagte at hamstre af. Jeg købte tre farver (orange, støvet rosa og lilla), en ridgefiller til mine grimme negle og en topcoat til 100 kr for dem alle i Matas forleden. Dog fås de også i Douglas til 19,50 kr stk. men det fandt jeg først ud af en time senere..
Jeg har pt. et neglelak-crush på den orange frave, men har da også fået testet den rosa, som er rigtig fin når man får lagt et par lag - den lilla har jeg stadig til gode. det må blive i den kommende uge. De små lakker holder faktisk også rigtig fint - især med et lag topcoat - så det er bestemt ikke en dårlig måde at få udlevet sine spontane småforelskelser på. Og tak gud for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!