tirsdag den 20. januar 2009

ICON: Debbie Harry of Blondie.



















Credits: style.com og google.com (klik for større billeder)

Debbie Harry. En rocklegende.
Drop Dead.

Det er lige før at det eneste jeg har at sige denne gang er:

fuck the clothes - give me the attitude.


Blondie - vi kender sangene, og jeg elsker dem. Og Debbie H - selvfølgelig. Hun er hundrede procent kool uanset tid, sted, alder, outfit, whatever. Det vil jeg også være.

Derfor - ICON: Debbie Harry

Og lige lidt video-coolness med på vejen: især The Tide Is High viser en super underspillet Debbie. Det holder. Stadig. ENJOY.




Blondie - X Offender




Blondie - Call Me




Blondie - The Tide Is High

(hvad man dog ikke kan nå mens man venter på gossip girl:)

2 kommentarer:

  1. Uh - gossip girl :D
    Ser du det online eller i tv?

    SvarSlet
  2. Jeg downloader det via thepiratebay.org, men du kan også se det online bla. på surfthechannel.com og megavideo.com :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!