tirsdag den 13. januar 2009

Hvorfor blogger vi? - Derfor blogger jeg.

Lige nu debatteres der heftigt på diverse debatter om disse såkaldte "modeblogs", og en del af mine medbloggere har allerede tilkendegivet deres meninger på deres respektive blogs. Jeg vil ikke gøre det store ud af det - men syntes det er en god mulighed for at slå grunden til jeg blogger fast - herunder er noget af den kommentar jeg skrev på Natassia fra Miss Bailey's gode indlæg om emnet:

...Jeg kan kun sige at jeg blogger og min egen skyld - af nysgerighed, interresse og selvfølgelig lyst. Jeg går ikke op i hvor mange læsere jeg har, eller hvor mange kommentarer jeg får, og hvad andre syntes om indholdet af mine indlæg (men det er altsammen bonusser:). Det hele der for min egen skyld - fordi jeg kan lide det afløb det giver mig, at kunne vise nogen (eller ingen) hvad der lige nu rør sig i min verden. Det er næsten blevet rituelt for mig at logge på bloggen og bare lige give lidt lyd hver aften. Det er terapi:)

... - og så er det, det subjektive i blogs'ne jeg elsker så frygteligt meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!