torsdag den 1. januar 2009

Et nyt år.

Det er den første januar og det er en forfærdelig dag syntes jeg. Alle er smadrede og prøver at huske hvad de lovede sig selv aftenen forinden - men det står lidt uklart, og det år, som skulle være helt nyt og anderledes, føles lige så umuligt som det år det var i går.
De år - de er sgu alle sammen ens. Og de er kun en betegnelse for tid - og kun hvad man selv gør dem til.

Lad os drikke os sanseløst fulde og tale om hvor hårdt og råddent livet er og hvordan det nye år skulle give os nye håb som sikkert ikke bliver indfriet.

Gud hvor jeg hader at være bagstiv og filosofisk. Håber ikke du har for mange tømmermænd i dag.

Her er mine nytårsfortsæt:

-Blive mere fotogen (dette er 3. år i træk det er på listen..)
-Lade smøgerne ligge - nu under påvirkning at alkohol (Så langt - så godt - nu ska de kvittes helt)
-Transformeres indtil mit tidligere jeg = for 10 kg siden. (Her er den badevægt jeg fik i julegave yderst handy)
-Større udfordring af min seksuelle side (Mere kød - mere action).
-Sparke røv til desigskolens optagelsesprøver - og komme ind.
-Afslutte noget som er 2½ år gammelt - og meget forstyrende.

Jeg har set Gossip Girl Marathon på Kanal 4 - VIDUNDERLIGT.
Jeg har været på Mac'en men bedsteveninden for at reloade og evaluere årets sidste aften.
Og så har jeg endelig fundet min nytårskjole - som i går "went missing" fra tørretumbleren. Great timing.

Og husk; man kan altid hælde grenadine i champagnen hvis den smager for grusomt. Grenadine er alkoholens ketchup.

"Hav et vidunderligt og smukt 2009"



Urge Overkill - Girl, You'll Be a Woman Soon

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skræmmende; mange af dine pointer er også noget, jeg har tænkt på :D

    Godt nytår, McD redder godt nok alt :)

    SvarSlet
  2. Det er godt jeg ikke er alene:) Jeg er lissom de fleste - jeg vælger at ignorere mine egne pointer og være håbefuld og forventningsfuld overfor hvad den nye år mon bringer.
    Godt nytår tid dig også - og ja, McD reparerer:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!