tirsdag den 20. januar 2009

der er tøjsmag - og smagen af tøj. Og så er der Obama.

Nederdel, t-shirt og neglelak fra H&M, cardi fra Bikbok.

Mmmm. madder..

Der er sød musik i mine ører, og et par madder som nu ligger rigtig godt i min mave. Jeg har prøvet at bilde mig selv ind at jeg var lidt sløj. Det virkede fint i morges - så fint at jeg førts fik snøvlet mig ned i skole kl 10.30. Flot. Jeg sad og halvsov i croquis = krimsekramse en masse.
Men så kom jeg hjem, og så virkede selvmanipulationen ikke længere. Jeg har fået gjort så flot rent at min værelse næsten ligner en ajax-reklame - så godt som det nu lader sig gøre.. hmmm..
OBAMA indsættes som PRÆS om tyve minutter!
Change has come to America!

Og nu kommer der så noget vemmeligt: jeg kan ikke huske om jeg har fortalt at jeg bor ovenpå en bar? - men det gør jeg altså - og den hersens bar - den har fået kakkelakker (det var mange k'er!)! Så nu ska der sprøjtes. Også oppe hos mig. Og jeg er sgu lidt i tvivl. Betyder det at jeg ska pakke hele mit liv sammen i kasser så mænd i hvid plastikdragt kan komme og være all macho og fjerne skadedyr? Eller er det bare lidt casual pift pift med en spray, udluftning og en lag gåtur i et par timer?

Jeg ved det ikke. Gør du?

Her er et flot mexicansk eksemplar af skadedyret som jeg var så heldig at have som værelseskammerat i Puerto Escondido. mmm.

(jeg er blevet ramt af en skør poladroide - og jeg tror ikke det går over lige foreløbig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!