onsdag den 3. december 2008

Ugens Yndlings: Denimleggins

Vila og 4x Pieces
Denimleggins, Denimleggins, Denimleggins.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft et par "rigtige" jeans på.
Ikke at det er en dårlig ting.
De er bare SÅ behagelige.
Det eneste der er lidt minus er den ladeport af en røv man får i dem uden lommer. Hvis man altså insisterer på at gå med "røven bar" :) Er heldigvis ikke typen der kan lide at vise navle.

Er jeg den eneste der har indledt et længerevarende kærlighedsforhold til en buks?

3 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste. Havde et par rigtige jeans på i dag for første gang i evigheder. Jeg savnede mine denimleggins :)

    SvarSlet
  2. Oh my, den her må jeg slutte mig til :) Jeg eeeelsker også denimleggins!

    - Tina

    SvarSlet
  3. Yeah! Og jeg tror der går længe før jeg kommer ud af mine:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!