tirsdag den 9. december 2008

somewhat oversize and fake glitterbling. Det er tirsdag.

Kedelig, lang tirsdag med puffy eyes, skole og job. 9 - 21 dage er ikke min yndlings..
Men hey!
I går gjorde jeg noget jeg ikke i tusinde år skulle tro jeg ville gøre.
Jeg gik ind i Bik Bok.
Og kom ud med en hyggelig tilbudssag til 99 kr.
Det er faktisk Pernille fra Fashion by Frium's skyld.
Det var hende der for nogen tid siden beviste at Bik Bok er andet end pastelfarvede hættetrøjer med Bik Bok skrevet hen over brystet med Power Puff-skrift.
Jeg tror jeg går derind igen.


Bik Bok oversize trøje, Pieces denimleggins, tørklæde fra Cuba, støvletter fra Havana Shoes, H&M badges, solbriller købt på skanderborg festival.
(Læg venligst mærke til ophobelsen af vasketøj der hænger til tørre i baggrunden. Det der vinter og tørretumbleren er i stykker..)


Close-up af H&M Badges.

Jeg har også købt disse badges med print af fine juvelbrocher i H&M i går. Jeg syntes de er rigtig fine. Jeg kan godt lide lidt skæve ting - så de er lige mig:)
Jeg tror jeg vil ud og finde lidt flere "quirky" accessories.
Peppe de uinspirerede vinterklude lidt op.
Og nårh ja, Solbrillerne.
Det var bare én af de dage.
Hvor det bare føltes rigtigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!