torsdag den 25. december 2008

slip the staple under the tree, for me:

Juleaften er veloverstået og her er hvad jeg fik skrabet til mig:
Philips Hårtørrer
Art Now vol. 2
Illustration Now vol. 2
2x Kings of Leon - Only by the Night
Altmulig alarm ("årets praktiske påfund" fra min mor)
Cykelhjelm
Læderblomstøreringe
3x hjemmelavede halskæder fra mine fætre.
+ en badevægt som ikke er på billedet.
Juletræet med sin pynt.
Og okay - så har jeg igen været lidt usmart og har selvfølgelig glemt min jakke hos min moster på midtsjælland. Hurra - og jeg skal i byen i aften.
Da jeg først kan få jakken igen på søndag, er nin mor så eskværdig at finde en yderst trendy jakke frem fra gemmeren som jeg kan låne indtil da;
jeg ved hverken hvad jeg ska mene eller synes.
Her er den:
Det er de største skulderpuder længe.

Uanset hvad, så bliver det sgu nok for koldt uden en ordentlig jakke.
Vi for at se hvad der skete engang i morgen.

Glædelig første juledag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!