lørdag den 13. december 2008

nogle forsinkede outfits og så gjorde hun det igen..

denimleggins fra vila, sweatshirt fra vero moda, sorte læderconverse.

laméleggins fra only, t-shirtkjole fra american apparel, tørklæde fra H&M, sko fra H&M.

Nårh ja - og hva var det så lige hun gjorde igen? hun fuckede op til en julefrokost! denne gang var der skred i de højhælede på køkkengulvet = jeg faldt og landede midt i en pøl af sildevand som jeg tidligere havde spildt ud over gulvet. hvor fint. gennemblødt af sildevand og med en stank derefter... HVORFOR?! NÅ men det betød bare at jeg måtte et slag forbi hytten og skifte alt fra inderst til yderst! og så videre i byen:) Klokken blev 4.30 nog jeg var fuld - dinglede hjem - faldt i søvn - stod op - gik på - arbejde og havde det ad helvedes til på en dag hvor alle omsætningsrekorder blev slået. hvordan jeg stadig er i live ved jeg ikke. jeg ved kun at jeg skal se gossip girl - have ondt af migselv - og så sove som en baby - indtil det bliver i morgen og jeg ska tvinge mig selv på job igen.
Hav en god weekend.
p.s. glittercardien blev færdig - og så indhyllet i sild - der kommer billeder i morgen så den dufter normalt igen:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!