søndag den 7. december 2008

Julehilsenen.

Jeg er ved at e-maile min ønskeseddel til diverse faamiliemedlemmer og i den anledning har jeg sannet mig selv og en lille julehilsen til at få et lille smil frem på deres læber her i den kolde tid. Især griner de nok da jeg klart og tydeligt ligner en lille sød mongol på billedet:) Det billede ville jeg da også lige dele med jer der måtte læse med derude.

Jeg arbejder amok p.t - og går jule-i-byen, så er hermed erklæret dårlig blogger. Mit fashiongen er frosset her i kulden og jeg går derfor mest i sort - på den uindspirerende måde. Jeg har aldriv været glad for alt det vintertøj.

Håber i har haft en god weekend og 2. søndag i advent. Jeg fik en kogebog med salater i adventsgave af min mor:) Hvad fik du? - Hvis du da fik noget?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!