onsdag den 24. december 2008

I morgen aften::

Er det jul.
Sådan rigtigt.
Og jeg glæder mig.Venstrejuster
Teknisk set er det jul lige nu. For det er sent.
Men jeg har ikke sovet endnu, så det gælder ikke rigtigt.
Til gengæld har jeg;
Forladt Århus til fordel for familien på Djursland.
Drukket julete hos min bedste venindes forældre.
Pyntet juletræ og spist laksesuppe.
Og pillet juleandens skrog. Mmm. Tyvstart på juleand. Det er godt.
I morgen dager vi østover - helt præcis til Vrangstrup på Midtsjælland hvor moster Fie holder jul for seksten gæster.
Jeg elsker jul med hele familien.
Og at det tager timer at pakke gaver ud.
Jeg elsker at mine små tvillingefætres ivrige barnehænder ikke er blege for at gøre arbejdet for mig.
Jeg elsker hvor sagligt træt jeg bliver når timerne bliver små og hvordan jeg har det indeni fyldt op med julemad, snoller og sanseindtryk.
Ork hvor er jeg træt lige nu - og glad for endeligt at være hjemme til jul.
GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN:)
Vi blogges første juledag - til evalueringen af begivenhedernes gang og i-ved-hvad-ellers.

Og så lige lidt outfit på falderebet:
Asti afsted til toget: iført jakke fra MbyM, genbrugsskjorte, t-shirt fra Coyote Ugly i Las Vegas, denimleggins fra Pieces, Tørklæde fra Pieces og mokkasiner fra ASOS.
Her er de så de fine mokkasiner som jeg just i dag fik med pakkeposten på arbejdet i dag. Så hvis I har set en pige med pailliethue tilsat kokkeuniform i et vist århusiansk galleri i dag - ja så var det nok mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!