tirsdag den 2. december 2008

Gud, hvor har jeg savnet jul..


Her er mit kalenderlys.
Jeg har fået det af min rare mor.
Det er allerede nået til den 4. december for det er så frygteligt hyggeligt at have tændt. Plus jeg jo glemte at slukke det igår mens jeg var på arbejde:(
Jeg har spist middag og hygget med min bedste veninde her til aften, så det er igen ikke rigtig blevet til nogle af de lovede billeder af jakke og blondekjole. Det kommer i morgen, det lover jeg.
Har fået købt noget pailliet-agtigt stof i sort, så regner med jeg skal til at sy en festlig og flashy cardi i morgen efter skole.
Jeg har droppet hele mit se-hvor-smart-det-er-at -skrive-på-to-sprog-halløj.
Simpelthen fordi jeg er for doven.
Og så har jeg heller ikke nok tid. Eller noget.
Så jeg har fået en translator ude til venstre!
Håber i er kommet godt ind i december, nu vil jeg se det nyeste afsnit af Gossip Girl og så vil jeg rulle op i hemsen og sove, til det bliver morgen igen.
I have decided to ditch the whole writing in two languages thing, simply because im lazy. So now i have gotten a translator! It's located in the left side of the blog, close to the top:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!