torsdag den 4. december 2008

Glitterati!

Mens jeg tålmodigt sidder og håndsyr min glittercardi, fordi min lorte (undskyld sproget) symaskine har bestemt sig for at strejke over lige præcis dette stof.. Grr.. Og eftersom jeg ikke lige kan komme til djursland og bruge min mors supermaskine inden julefrokosten på næste fredag - ja så er håndsyning eneste løsning!
Nå, men pointen er, at jeg har fundet det eneste glimtende i mit klædeskab frem.
Det er disse fine sølv glitter/paillietsko som jeg købte i Zara i Milano for lidt over to år siden. De har blandt andet været gallasko og så er de blevet kigget på en del:)
Måske de skal luftes engang mere her i december måned:)



Cardi update følger med billeder når jeg engang får hyggesyet færdig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!