mandag den 1. december 2008

Aye - It's Christmas.

Så blev det december. Mit kalenderlys siger allerede den 3. Glemte at lukke det inden jeg tog 10 en halv time på arbejde. Nåede også lige for en kort stund at panikke over det - heldigvis har det fine kalenderlys min mor har lavet til en pæn tykkelse, så jeg skal nok hellere være glad for at jeg er startet ud med et godt indhug:)



Den handlede lige et kort sekundt om mig. Shit. I bliver nødt til at se det her: Det er et udvalg af de værste:

Først prøvede hun at se sød ud.. Det gik også udemærket.. Men..

..Så begyndte hun at drikke snaps og gammeldansk... Og..

Så dansede hun på stolene.. Og blev bidt i patten..

Jeg har heldigvis en weekend uden strabadser før det går løs igen.

Har fundet ud af at jeg blive nødt til at sy en palliet/glimmer cardigan, for jeg kan ikke opdrive sådan én nogen steder. Den skal nemlig være hellang og have lange ærmer.. Ikke de der bolero-nogen. De er trælse på mig.. Ska ud og kigge på noget stof i morgen. Det bliver i hvert fald ikke værre end i denne weekend! (pludselig forstår jeg hvorfor ham jeg brugte en time på at filme med, pludseligt hellere ville synge fællessang med sine højskolevenner.. hmpf)

Er det kun mig der laver lort i den til julefrokoster? Guderne må vide det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!