fredag den 26. december 2008

Av. Min. Sjæl.


Hej.
Jeg har tømmermænd.
I går var fab.
Men i dag har jeg tømmermænd.
Jeg kom afsted i en stor sweatshirt, jeg havde glemt jeg havde med.
Ingen alt for store firserjakker.
Der var øl i stride strømme,
crowded på barer og buddy,
fulde 16 årige lillesøstre,
og en sms fra en eks.
Satans mænd - de vil bare ikke lade for to år siden være for to år siden.
Bare fordi man for engangs skyld befinder sig i samme landsdel.
Grr. Nej jeg kommer ikke forbi og drikker en kop kaffe for gammel venskabs skyld,
Man blev jo trådt på dengang.
Vi har familiejulefrokost og jeg ligner et lig.
Igen i dag.
Der er blevet spist krosild,
lavet ballondyr,
og sunget den om solitudevej.
Og jeg har drukket fire alen kaffe for at holde mig selv i gang.
Jeg håber i har nydt julen. Det har jeg. Sådan da.
Og i morgen - der skal vi på den igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!