tirsdag den 30. december 2008

AIJ HVOR ER DEN FED!

Er der nogensinde nogen der har sagt det til dig?
Nårh, men det skete i hvert fald for mig i dag.
I Bik Bok.
Jeg ved ikke hvad det er med den forretning. Men jeg tror jeg kan lide den - og det er ikke kun fordi jeg får 15% i centerrabat på alt.
Men der var i hvert fald en af "tøserne" derindefra som var helt tosset med denne her.
Lidt overvældende. "Den er second hand - 35 kr" svarede jeg beskedent.
Og da jeg så skulle betale var hun guddødme også helt tosset med min mormor-pung.
Det er et hårdt liv. Eller måske er jeg bare ikke vandt til den slags.

Jeg kaster lige med lidt attityde en sang, og siger GODT NYTÅR:



CAKE - Mexico

(jeg ved godt der ikke er en video - men jeg elsker denne sang. Hør den. Den er lidt min 2008 sang)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!