onsdag den 12. november 2008

The Usual Casualties.

Pieces denimleggins, H&M oversize tank m. harlekin-print, H&M sennepsgul cardi, H&M sort/hvid printet tyndt tørklade, Hjemmestrikket tykt sort halstørklæde, Casio ur, hvide tennissokker (=ikke flere rene sokker, er igang md at vaske) og denim maosko fra Kvickly:)
Jeg snoozede lidt for længe i dag; så hoppede ned i dette casual outfit og gik i lidt ekstra hurtig tempo i skole. Vi er i gang med et skulptur-forløb i skolen for tiden så har siddet og græddet med 5 kg ler som skulle blive til en tyk, ældre mand, som skikkeligt har siddet og poseret i samme siddende stilling iført farfar boxers og wifebeater fra 9 til 14. Hatten af til Flemming.
Måske skal jeg ned forbi H&M og tjekke Kawakubo-kollektionen ud i morgen.
Er fashion-uinspireret for tiden.
Og så har jeg overtræk.
Og det er kun den 12.

2 kommentarer:

  1. Har også fået fornøjelsen af et fint brev fra bankdamen, at min konto bliver spærret om 10 dage, hvis jeg ikke betaler ;) Men mon ikke det går. Det er jo "bare" et overtræk:)

    SvarSlet
  2. haha (det er ikke sjovt, kun lidt) jeg ved ikke hvad der et med kvinder, men overtræk er en del af det at være kvinde. Det er jeg i hvert fald begyndt at tro mere og mere på efter jeg er begyndt og få det oftere og oftere - og større og større. Håber din konto overlever uden spærring! - så langt er jeg heldigvis ikke kommet ud endnu:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!