fredag den 28. november 2008

Smalltown Dreaming..




Onsdag var udflugtsdag med Kunst og Design. Destionation Kolding. Designskolen Kolding.

Jeg har fået så meget blod på tanden - Jeg MÅ bare være blandt "the lucky 89" der bliver optaget om året. Jeg fik kriller i maven over at opleve den kreative atmosfærde. Og bla bla bla.

Så er dilemmaet bare: Interaktive Medier - eller - Mode.

Det er lissom to vidt forskellige ting. Nord og Syd. Jeg har indtil 16. marts 2009 til at tænke. HJÆÆÆLP gode gud.

Grrrr...

This past Wednesday I went to visit the Kolding School of Design with my current school Art & Design. That school is my dream, and I just have to get accepted next summer. And there is only 89 spots. But my dilemma is: should i choose Interactive Medias or Fashion? Miles apart.. I have until March 16th 09 to think about that decission.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!