søndag den 30. november 2008

Sleepy Head.

Jeg er så mega bega effing træt.
Årets første julefrokost er overstået. Og det var vildt. Det var gamle gymfolk.
Jeg havde en times tøjkrise og kom forsent derefter. Endte i sort v-hals og blå højtaljet nederdel + guldbælte og ur. Det var noget lort og ligner en lidt overvægtig glædespige med rødvinslæber på billederne på facebook. Nederdelen kravlede helt op omkring maven på mig og min makeup blev smattet efter shots med snaps og gammeldansk. De billeder skal untagges. Men for fanden (undskyld jeg bander så meget) det var jo bare en julefrokost i vandte omgivelser. Som sluttede på baren i stueetagen med en helt anden veninde og en lille fadøl kl 05.15 i morges. Og føj, jeg trænger til at slippe af med noget af alt sulet på kroppen. Det er forfærteligt.

Nå, men ellers så har jeg drukket glögg og spist æbleskiver hos min onkel i Egå hele dagen. Også selvom jeg var ved at dejse omkuld fra tid til anden.
Jeg er ikke leveringsdygtig for ordenlige indlæg i dqag, så det må i sgu vente med til jeg er blevet frisk og inspireret igen:) Håber i har haft en god weekend:) ZzZZzzz...

Im so effing tired. I had the craziest weekend - The first traditional christman lunch was last night with the lovely people from my old high school class. I foud out today that i looked god awful drunk and in a bad outfit last night. But who cares, not me.
Hope you had a great weekend, im way too tired to write anymore today. Take care.. ZzZZzz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!