torsdag den 6. november 2008

Se hvad jeg fik med hjem fra SHOESHOPPING i tirsdags:

Vinterstøvlet i sort 499kr og rød støvlet 150kr begge fra Havanna Shoes

Jeg skulle have skaffet mig et par casual vinterstøvletter (der er lækre varme - mine fødder har haft det lunt og godt i dem allerede) , der for gik turen til Havanna Shoes i midten af Århus, da der er lavvande i pengekassen og Havanna shoes har sko i alle prisklasser. De røde var på tilbud, så jeg slog til da jeg synes de var lidt sjove og ment kan friske et caual mørkt outfit op.
Jeg vil bruge de sorte, forede støvletter til alt fra jeans til kjoler og de røde med stramme jeans/denimleggins og en casual overdel + cardi.
Hvad skal dine fødder have på til vinter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!