torsdag den 27. november 2008

jakkejagt.

Jeg har jagtet den perfekte jakke i lang tid efterhånden. Og i dag har jeg købt én (faktisk to jakker).

<-- Jeg har købt denne jakke fra MbyM i sort (grå på billedet). Den ser lidt kedelig ud på billedet her, men den er fakrisk ret fin. Lover at poste et bedre billede af min jakke, nå jeg engang fanger et bedre lys:) Jeg elsker posede jakker:)

Ydermere købte jeg en basic sort uldfrakke på udsalg i H&M (fra L.O.G.G) i dag.

Hvad syntes du?

I bourght this jacket in black today. It's quite nice IRL, and I promise to pose a better picture soon:) I really like baggy jackets:) What do you think?

I also bourght a black basic wool coat on sale at H&M today.

Billede: insightshop.dk

8 kommentarer:

  1. Fin blog!

    Jeg kan rigtig godt lide jakken på billedet. Kan man holde varmen i den? Jeg er nemlig i desperat mangel på en vinterjakke, men jeg har bare ikke kunne finde nogen..

    SvarSlet
  2. ja det kan man faktisk godt! var selv lidt skeptisk i starten, men blev positivt overrasket. vil dog bruge den med en tyk trøje uder når det bliver virkeligt koldt.
    tak for komplimenten:)

    SvarSlet
  3. Årh, love the jacket!!
    Må man spørge hvorfra, og til hvor meget - ikke at jeg har råd, men alligevel :)

    SvarSlet
  4. Jakken fra MbyM er købt i Message til 1000 kr:)

    SvarSlet
  5. Tak tak :)
    - i Kbh?

    SvarSlet
  6. Jeg har købt min i Århus i message på strøget. Men mon ikke den også kunne være at finde i kbh. Lad mig høre om du finder den/kan lide den irl:)

    SvarSlet
  7. Hej :)
    Du skriver du har to jakker, forstår ikke helt om det er to ens, for hvis det er, er du så interesseret i at sælge den ene? :)

    SvarSlet
  8. hej, jeg har vidst formuleret mig dårligt, men jeg har kun én af den viste jakke. den anden jeg skrev om var en uldjakke fra H&M - my bad:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!