fredag den 7. november 2008

It's J-day! Hurra for de kiksede traditioner:)


I aften er helliget til Juleøllet!

Billede: Google.com

Det er J-day og jeg skal tilbage til rødderne i Grenaa CITY = Åbne haner på Buddy holly og halvlitters fadbamser i bowleren. Det bliver godt at få set nogle af de gamle igen, som også slår et slag forbi den kære hjemstavn i anledning af at det mørke øl skal fejres! (Jeg har en plan om at drikke mig lammelars, for ellers er Grenaa ikke specielt sjov at partye i.. :) )'
J-dag er egenlig ikke nogen speciel trendy tradition - men det kan jeg sgu skide (undskyld sproget) godt lide. Især i år hvor jeg er 110 procent klar på julen - eftersom min sidste jul foregik på en mexicansk ø med en veninde og en rød daquiri i hånden:)

Hvor skal du nyde den søde humle i aften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!