søndag den 2. november 2008

if only I had a million dollars..

Bernhard Willhelm sweater fra ebay.
Hvis bare jeg havde en masse penge til at køve ind til den kolde vintertid, så var jeg måske et lykkeligere menneske - omend var jeg varmere. Her kommer lige en liste over ting jg skal have indkøbt til sæsonen:
-->Uldne strømpebukser.
-->Vinterjakke. Gerne halvlang og lækker. Og billig.
-->Skindhandsker. Har kun en fab skindhandske fra 2006 eftersom jeg smed den anden væk i en brændert sidst i januar.
-->Lækre støvler. For mig det evindelige problem.
-->Ragsokker fra Kvickly. Jeg sværger til uldne sokker - fashion eller ej.
-->Varme, lange strikcardi'er. Havde jeg 420 USD så havde jeg købt ovenstående på ebay med det samme.
Har I haft gode erfaringer med shopping på ebay by the way? jeg er ret grøn på det shoppingområde. Hvad står der på din sæsonindkøbsliste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!