søndag den 9. november 2008

Honning; Ser mine hofter brede ud i den hér?

I torsdags løb dette år MTV EMA's at stablen i Liverpool - home of all the great ones - i England. Da engelske Estelle gik på scenen sammen med Kanye West var hun iført denne juvelblå sag:

Billede: islandista.wordpress.com

Ja, og så er det jeg har liidt svært ved at bestemme mig for om jeg kan lide en eller ej. Jeg mener; den er da meget pæn... Meeen, for et alminde ligt dødeligt menneske som mig ville den i hvert fald kun gøre skade! Er sikker på at jeg ville komme til at ligne et skib eller noget i den dur i sådan en kjole. Jeg tror egentligt heller ikke at man igtig kan sidee i den?! Modigt, modigt. Den er; øh, anderledes.. Hvad syntes du om Estelles EMA outfit?

P.s: Jeg kan ikke tage mig sammen til at barbere mine efterårsben. Er det normalt? De ligner snart små urskove..

P.p.s: Det er søndag -og det er heelt fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!