torsdag den 13. november 2008

Glimmer om livet.

DIY haremsbukser, H&M art t-shirt, Vintage guldglimmerbælte, American Apparel cardigan.
Crappy billede by the way.

Eftersom at jeg for tiden får givet den rimelig meget gas som hyggetante til keramiktimer, så er det igen i dag blevet til et hulens hyggeligt outfit. Dog tilsat lidt sparkle i form af et guldglimmerbælte i taljen. Lidt gnist er altid godt!

Jeg er desuden ved at være godt træt af efteråeret, og mine mandeben som jeg ikke kan tage mig sammen til at eliminere alle dem mange efterhånden lange hår på. Det må blive i morgen.

P.s. er begyndt at pleje mit fitnessabonnement igen. Jeg er jo ved at blive for "rund" og det er snart jul. Gys. Jeg glæder mig. Juleønsker comming soon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!