fredag den 7. november 2008

De små glæder:

Der er en lille blogger-små ting i livet som gør mig glad-ting som cirkulerer her i blog-sfæren og nu er jeg blevet tagget af Kia fra Fierce og Fattig på SU - nu er det min tur til at lave en lille liste.

Reglerne er simple:

Nævn personen som taggede dig, og tag selv 5 andre bloggere som også skal lave en liste over de fem uvigtige/ualmindelige ting som gør dig glad.



Dette gør mig glad:



1: Farverige solbriller i gråvejr.

2: Stemningsbeskeder fra gamle venner.

3: Te og tæpper på regnvejrsdage.

4: Dårlige tv-serier.

5: Vintage band t-shirts.



Jeg tagger: I heart Milk "Kiss Kiss Dance Dance", Amalie "Style is Eternal", Tina "Tinas Ting", Maria "Mode Med Mere" og Beam "Beam".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!