tirsdag den 25. november 2008

Bræksyge og ungdomssløvhed.

Jep, så er man officielt blevet ramt af omgangsbræksyge.
Nåede præcis lige ud af grenaabanen - helt grøn i hovedet - før jeg stod og brækkede mig i en bærepose til formålet. Nederen. Ingen skole, ingen arbejde, ingen penge.

Før det hele bliver alt alt for sørgeligt - så har i nok allerede hørt the buzz of the day.

Matthew Williamson for H&M!
foråret 2009! Wuhu!

Og nårh ja, så har jeg besluttet at internatinalisere bloggen lidt. Efter inspiration af Signe fra A Pash for Fashion har jeg besluttet at have et lille engelsk refarat i bunden af de indlæg jeg nu måtte finde det nødvendig i:)

I have decided to start making my blog a bit more international. That means that you now will be able to to read an english trnslation of the posts in the bottom:)
Well I have become sick, but that doesn't mean I'll spare you from the buzz of the day: Matthew Williamson is doing a line for H&M whitch will be available in the spring of 2009! Yay!

3 kommentarer:

  1. fucking taber abe

    SvarSlet
  2. Jo tak - selv tak for den fine kommentar. Men skriv lige navn ved næste gang jeg er en taber abe, så jeg måske kan få en mulighed for at se hvor sej du er.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!