onsdag den 5. november 2008

Bloggertrend! Ipod dit liv:)

Et par af mine fellow bloggere har taget denne iPod-test og jeg synes det så smadder sjovt ud, så nu har jeg selv prøvet testen.

Her er de enkle regler: Sæt din MP3'er/iPod til at shuffle alle dine sange. Skift sang for hvert spørgsmål. Brug sangens titel som svar på dit spørgsmål. OG INGEN SNYD!

How am I feeling today?
Top of the Stairs - Skee-Lo
Tjo det er vel godt at være på toppen af trapperne - eller hård - jeg har i hvert fald haft en lang dag!

Will I get far in life?
Either Way I'm Going - Thomas Dybdahl
Går ud fra at det betyder det vil gå godt uanset hvilken vej jeg vælger:)

How do my friends see me?
Heaven Tonight - Hole
Koll nok - I guess- Courtney Love synger godt nok at jeg er så "fine and sweet".

Where will I get Married?
Bonfires - Blue Foundation
What? På et bål?

What is my best friend's theme song?
Nobodys Fault But Mine - Beck
Betyder det han ikke kan lide mig - oder?!

What is the story of my life?
Star People '97 - George Michael
I'm gonna be a Star!

What is/was highschool like?
Bam Bam - Sister Nancy
Jeg havde det reaggae-nice i Gym.

How can I get ahead in life?
Keep it to Yourself - Sophie Zelmani
I have a secret way to get ahead in life! HAHA!

What is the best thing about me?
Lonnie's Secret - Owusu og Hannibal
Jeg har bare så død mange spændende hemmeligheder!

How is today?
On and Off Again - Sondre Lerche
Jeg har i hvert fald haft en lang dag i skole og på arbejde!

What is in store for this weekend?
Can't Explain - Baby Woodrose
Ja min kommende weekend er proppet med 1000 uforklarelige ting og relationer!

What song describes my parents?
Tom's Diner - Suzanne Vega
Eh?

My grandparents?
Creep - Radiohead
Ej - min bedstefar er hyggelig! - Men de andre er døde og derfor nok ret creepy..

How is my life going?
Set it Off - Audioslave
Jeg ska vidst bare give den GASS!

What song will they play at my funeral?
Might Tell You Tonight - Scissor Sisters
Hmmm..

How will the world see you?
On The Tower - Sondre Lerche
Jeg kommer sgu høj op og stå så!

Will I have a happy life?
The Invisible Man - Queen
Lidt uhyggeligt..

What do my friends really think of me?
Summertime - Sarah Vaughan
Jeg er jo også sommerbarn:)

Do people secretly lust after me?
Big River - Johnny Cash
Er der en hel flod af folk som er vilde efter mig! COME TO MAMA!

How can I make myself happy?
Glory Days - Just Jack
Yeah..

What should I do with my life?
The wonderful Future - Embrace
Det lyder jo kun godt:)

Will I ever have children?
Violently Happy - Björk
Lyder voldsomt?!

What is some good advice for me?
This Day is Maine - Heavy Trash
Okay - godt så.

What is my signature dancing song?
Hold Nu Kay - JaConfetti
Det kan godt få mig på dansegulvet - ja.

What do I think my current theme song is?
So Sorry - Feist
Ej jeg tror altså ik der er noget jeg er ked af p.t.

What does everyone else think my current theme song is?
Emergency Exit - Beck
Wah - det lyder da også lidt skummelt!

What kind of men/women do you like?
Monopolist - Efterklang
Er det så kun én slags eller hva??


Det var ret sjovt - I andre skulle også ta' og prøve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!