onsdag den 22. oktober 2008

Vidunderlig i fjæset

Elizabeth Ardens Eight Hour Cream er fantastisk i ansigtet en gang hver fjortenes dag. Den Er efter min mening bedst til at blødgøre huden og til at hele små sår og rifter. Er derimod ikke så vild med den som læbebalsam. Men jeg siger dig - Jeg smurte det i ansigtet i går aftes inden jeg gik i seng, og her til morgen - VUPTI - var min hud så skøn så skøn så skøn:) det er et gammelt tip som jeg lærte fra min moster way back - og hvis du ikke allerede kender tricket - så kom i gang :)

Til læberne anbefaler jeg CARMEX som jeg opdagede for lidt over et år siden på en amerikansk tankstation -->

Billeder fundet via google.com

I USA koster den ca 2 dollars dåsen ( jeg hamstrede) - men jeg ved at den også kan købes i DK i bl.a. Flying A og Urban Outfitters til ca. 40 kr. VIDUNDERLIGT :)


Brug mine amatør-beautyråd eller lad dem ligge - jeg dropper dem i hvert fald ikke! (sikke det rimer!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!