torsdag den 2. oktober 2008

Ugens Yndlings:

Eftersom at jeg føler mig totalt uinspireret for tiden - nok mest på grund af efterårssygen - så har jeg indført et nyt koncept. Det er ugens yndlings - lidt favoritter fra "the real life" som jeg vil dele med jer der eventuelt måtte læse med derude. Samtidig vil jeg også opfordre jer derude til at vise jeres favoritter frem:)


Ugens Yndlings: Solbriller

1: Fra gymnasiets volleyballkasse. 2 & 7:Fra bod på Skanderborg Festival. 3 & 10: Fra Marked i New York. 4, 5 & 6: Fra H&M. 8: Fra Glitter. 9 & 11: Fra bod på Venice Beach i L.A. 12: Fra butik i Deadwood, Whyoming, USA. 13: Fra loppemarked i Grenaa.

Åh, jeg elsker bare solbriller - også selvom det er ved at være sidst på sæsonen. Så jeg lægger ud med et udvalg af mine kære. Og de bliver brugt - også 1 & 12 - selvom det mest er ved "specielle" lejlgheder ;)

Hvad er jeres forhold til solbriller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!