onsdag den 22. oktober 2008

Mmm - Det er onsdag, og jeg har fri.

Cardigan fra American Apparel, Vintage Jim Morrison T-shirt fra Tyrkiet, Denimleggins fra Pieces, Tørklæde strikket af Mor, Vintage støvler fra Berlin.
Hjemmelavet (grim) sushi.


Efter jeg har været uinspireret i skolen, blevet regnet på på vej hjem fra fitness og har haft dårlig mave (og dårligt internet) siden i går - så har jeg forkælet mig selv med (alt for meget) hjemmelavet sushi. Det tog næsten to timer at lave og nu har jeg fået en slags sushi forstoppelse.
Jeg ser "Sandhedens Time" og det usandsynligt pinligt for folk der deltager.. Vil se om mit internet kan trække en episode af Gossip Girl lige om lidt..
Har desuden fået luftet et par af mine Berliner indkøb: Cardi'en fra AA og de fine røde støvler som jeg forelskede mig i og havde råd til (!) på loppemarkedet i Berlin i søndags.
Der kommer snart billeder af alle de mange vidundere! Stay Tuned (lidt mere:) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!