søndag den 12. oktober 2008

Lovely søndag - eller?

Fredag: Blazer fra H&M, Jeansleggins fra Pieces, Second hand skjorte, Lommeregner-ur fra Casio.
Søndag: Blazer fra H&M, Jeansleggins fra Pieces, t-shirtkjole fra What's Up (Sallings mærke), Ragsokker fra Kvickly, Canvassko fra Punkrose. DIY keyhander i læder.
Hård hård weekend. Når man ligger i druk i tre dage straight, så sætter det sine spor. Måtte derfor i dag trække halvdød krop ned i den lokale Equinox til 55 minutters tortur på spinningcykel. And yes; I felt like puking.
Torsdag står som skrevet tidligere; Fredag var kulturnat - nøgne danserinder - usandsynligt stilet lejlighed ejet af 21årig arkitekt-wannabe - arkitektskolens fredagsbar - bordfodbold på studenterhuset - og synd på Burger King; Lørdag var 8 timers arbejde i køkkenos med tømmermænd - efterfølgende fyraftens irish coffees og rødvin - visit i dåseølsproppet lejlighed med veninder og kolleger - vild lyst til at opleve Thorups Kælder, som desværre blev stoppet af lukketid - kollision mellem sort fyr og undertegnede da jeg prøvede at kolle ind af hoveddør i meget party-glad gade i Århus midtby hvor jeg har adresse - opkast og tiltrængt søvn.
Nu sidder jeg så her og hører The Floor is Made of Lava mens jeg synger med på fraser som "she's a looker ooker hooker and her nickname is Oola" og "Next to the leather cap in us all, there's a crayon colored cobra". Ska har puttet noget musik ind på min nye commy - og se om jeg ikke kan få set noget Gossip Girl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!