onsdag den 29. oktober 2008

Jeg er nogens LEOPARD:

Kjole fra H&M, Secondhand t-shirt m. leopardprint, Tights fra Føtex.

Jeg har udnævnt denne uge til leopard-uge. Så i dag blev min nye ternede skjortekjole luftet med en leopard-t-shirt indenunder.

Jeg skal virkelig have nogle tykkere strømpebukser når der engang ruller nogle penge ind på kontoen igen. Rendte rundt i Århus midtby og frøs med et digitalkamera tidligere i dag, fordi jeg skulle tage billeder til en arkitektur-opgave vi laver denne uge i skolen, mens der kører evalueringer sideløbende. Jeg og mine tegninger skal evalueres i morgen. Kryds fingre! Har I nogle gode varme tights I kan anbefale?

Skæv detalje:)

Webcam shot af gårsdagens leopard. T-shirt fra Only - og lorteøje:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!