tirsdag den 28. oktober 2008

Icon: Karen O

Karen O - Forsanger i det New York-baserede art-punk band Yeah Yeah Yeahs og aktuel med projektet Native Korean Rock - er en af de cooleste kvinder i verden. I hvert fald hvis du spørger mig:


Billeder: Soundvenue.com, Myspace.com og Google.com - Klik for større billeder.

Hun er halvt koreansk, halvt polsk og opvokset i New Jersey. Hun har fed stil og er lidt outrageous on stage, hvor mange af hendes kostumer er designet af designeren og veninden Christian Joy. <-- Klik på linket for at se hendes hjemmeside, flotte rtw kollektioner og flere billeder af Karen O on stage under "costumes".

She's a cool gal!

2 kommentarer:

  1. Iiih, jeg elsker også Karen O. Hun er faktisk grunden til, at jeg fik pandehår, hvilket efterhånden er ved at være 4-5 år siden!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Fedt! Hvis jeg var rockstjerne ville jeg være som Karen O :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!