tirsdag den 28. oktober 2008

I syndens hule

Jeg kom til at gå i H&M i dag. Skulle lige kigge - og have en hue - og nogle spænder til håret - men så var det at jeg faldt over denne skjortekjole. Det var jo lige sådan én jeg stod og manglede - eller noget. Mit overtræk og jeg er ikke de bedste venner. Og så er det jo bare en H&M'er - til 198 kr.
Desuden var jeg lige et smut forbi min lokale Change-butik hvor der var 50% i forudsalg for medlemmer - som mig - så scorede endnu et sæt af min yndlings-bh-type for bare 139 kr! Kup! Den klub er sgu fordelagtig!

Prøvede at uploade et outfit-billede, men de var allesammen i superdårlig kvalitet, så min meget lilla leopard t-shirt holder jeg for mig selv i dag. Måske skal dette være leopard uge?? Jeg tager lige nogle billeder af min Berlinerloppefund, og så kommer der en post til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!