søndag den 19. oktober 2008

I Berlin

Så var det man sad i fed lejlighed i Østberlin - er træt og har lige spist sushi til morgenmad. Jeg skal hjem i morgen tidlig og har slet ikke fået shoppet nok efter min egen mening. Selvom jeg har fået lavet et pænt overtræk. Herboende veninde er taget udenbys for at spille en håndboldkamp, rejsekammerat er taget hjem her til formiddag for at passe sine pliget i det danske forsvar, og jeg selv sidder her og har lidt god tid til at tjekke min google reader. Den bugner med nye indlæg.
Ska have slæbt min tømmermændsramte krop ned til lokalt loppemarked hvor jeg forhåbentligt skal gøre nogle loppefund, når jeg engang kommer gennem readerens indhold :) Update følger i morgen - med billeder - når jeg rammer Danmark igen.
Har du haft en god efterårsferie? Det har jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!