fredag den 10. oktober 2008

Holy Macaroni.

I går er døbt "skør torsdag". Så skør at jeg ikke på noget tidspunkt nåede forbi bloggen.

Oprids:

9:00 - 14:30 : Skole - færdiggøre tegning af glas som havde taget 2 dage.

15:00 - 23:00 : Arbejde i køkken-os.

23:20 - 05:30 : Alt for wierd bytursagtig ting på pakhuset, endte med gå-kold-og-kast-op-veninde i random fyrs lejlighed og samtaler om alt fra Gavin Degraw til tennis og nytårsfester på tagterasse i Århus midtby, med denne random Mads. Efterlod gå-kold-veninde i Random Mads' seng og tog hjem 5:30 i morges pga. manglende sengeplads og uvækbar veninde. Christ - Hvorfor glemmer man at få pålidelig fyrs telefonnummer og dermed chance for at støde på ham igen?


Veninde vågner i morges intetanene om hvor hun befinder sig og panik-ringer til undertegnede mens hun møder en time forsent på arbejde. Har sovet 3½ time i nat og leveret cola, muffin og panodiler til sprutstinkende veninde i børnetøjsforretning i midtbyen.

NU: sidder over spritny computer og er ved at falde i søvn. Skal først i skole kl 20 pga udstilling på skolen i anledning af kulturnatten. Vil leve af gifler og hyldeblomssaft, glemme alt om Equinox-fitnessabonnement, og falde i søvn på alt for lille genbrugssofa. I aften skal vi på den igen.



Jeg glæder mig til jeg skal til Berlin. Er bare allerede løbet tør for penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!