mandag den 27. oktober 2008

Åh SOUNDVENUE

Billede: Myspace.com/Jaconfetti
Det eneste blad jeg abonnerer på, er ikke et modeblad. Underligt nok. Det er om musik. En anden lidt skjult passion. Derfor har jeg gjort bloggen til mere end noget om tøj og tanker. Hvis jeg var god til at synge, være sej, kunne holde trommerytmen uden en metronom og ikke havde glemt hvordan det nu er man spiller på de to (ja, jeg har faktisk TO!) guitarer jeg er efterladt hos mine forældre på djursland - ja så var jeg nok blevet rockstjerne.
Det er Soundvenue som 8 gange årligt dumber ind af brevsprækken og inspirerer mig til hele tiden at ønske min iPod indeholdt flere GB (har en 2½ år gammel 30GB). Det er faktisk også godt 2½ år siden jeg købte mit første issue af Soundvenue. Det var blad nummer 6 og havde Yeah Yeah Yeahs på forsiden. Jeg elsker Karen O. Hun er Kool - ja cool med K. Jeg tror jeg laver en icon på hende i morgen.
Jeg åd bladet råt og bestilte abonnementet med det samme. Det geniale er (eller var) sampler cd'en. Gratis tracks hver måned så du rent faktisk har en jordisk chance for at finde ud af hva det er for noget nyt og spændende musik de skriver om. Nu er sampler cd'en blevet til downloads, og dem er jeg ikke så god til desværre. Jeg er typen der køber cd'er og låner rigtig mange på biblioteket. Er det noget ekstra specielt er det på plade - vaskeægte LP.
Sikke jeg får jappet løs. Læser du Soundvenue? Eller et andet spændende blad?

3 kommentarer:

  1. Elsker også soundvenue, selvom jeg nu synes det er lidt lovligt dyrt. Så bliver oftest til gaffa istedet :)
    Men er helt enig i at det var bedre med cd'er - der er ikke noget bedre end at gå i en lille plade butik, sidde derhjemme med coveret og nyde. Det er bare ikke det samme med itunes.

    SvarSlet
  2. Du har ret - bladet er lidt dyrt, men siden jeg abonnerer på det så er det ikke noget jeg mærker til andet end en gang om året:) Jeg holder hundrede på irl-plader og autentisk lyd:)

    SvarSlet
  3. Du har ret - bladet er lidt dyrt, men siden jeg abonnerer på det så er det ikke noget jeg mærker til andet end en gang om året:) Jeg holder hundrede på irl-plader og autentisk lyd:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!