fredag den 3. oktober 2008

Åh Ankelstøvler...

Vi skal have ankelstøvler! Halleluja! I alle former og farver, højder og drøjder! Vi skal have dem, og vi skal elske dem og vi skal slide hælene små!
Ja undskyld jeg messer lidt - men jeg vil altså gøre mit for at finde mig det fierceste par når jeg drager til Berlin i efterårsferien. Godt nok er jeg ret så tosset med paret i midten - fra Maison Martin Margiela - men jeg kan sgu ikke finde dem andre steder end på polyvore. De er sikker herre meget forældede - det er SÅ typisk mig at være 1000 år bagefter..
Hvordan ser jeres yndlings ankelstøvler ud denne sæson?

5 kommentarer:

  1. Hej,

    de allerførst på billedet - sorte med nitter eller nowet - hvor er de fra? De er cool..........

    mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    De cool sorte med nitter er fra Ted Baker, og du han finde dem her blandt andet:
    http://www.zappos.com/n/p/dp/29928921/c/106.html#

    Jeg er også ret tosset med nitter - det bliver bare svært at bestemme sig for kun én style - men det er desværre alt mit budget tillader mig at bruge på støvletter:)

    SvarSlet
  3. Hej :) Hvor er de flade grå støvler fra? og ved du, hvad prisen er? :)

    SvarSlet
  4. Hej Anonym - de flade grå er fra topshop til ca 500 kr, men ved ikke om de stadig findes til salg, da dette indlæg er ca et år gammelt:) happy hunting!

    SvarSlet
  5. Hej Sidsel

    De sote i midten sådan lidt rillede, hvor er de fra???

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!