torsdag den 2. oktober 2008

Genner-mazing

Hvid clutch 5 kr, sorte dansesko 25 kr.
I sidste uge - da jeg var på hjemmevisit i gode gamle Grenaa - sprang jeg på min mors cykel og tog på en mindre genbrugsrundfart til tre af byens prima genbrugsbutikker. Og hos røde kors var der gevinst! Jeg fandt disse næsten ubrugte sorte dansesko med lille hæl - og de er skønne! det er bare lidt trist at det er dansesko (med ruskindssål) så de bliver lidt svære at bruge nu når vejret bliver vådere. Men på en tørvejsvag, der sidder de på mine fødder! Måske med min guldglimmerstrømper fra topshop i! Og tasken den er bare god til en aften i byen - der er en lille hank inde i tasken som kan tages u så den også kan hænges over skulderen - og så til de penge! Jeg elsker genner-kup - og især når de kommer med så små priser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!