onsdag den 22. oktober 2008

Fleamarket in Berlin


Lækker taske á la den Iekeliene Stange har med sig HER


Jeg elsker LP'er


Superfede cykler


Masser af old school turbanner

Vintage Doc Martens
Ville SÅ gerne have haft fingre i disse gule mokkasiner, men de var desværre for store..
Så lykkedes det endeligt! Det var det fedeste loppemarked ever og jeg ville ønske at jeg havde haft pengetil at købe det hele - men desværre.. Er kommet hjem med et overtræk på 1600, og det er ikke så skidesmart når man er mig som har anti mange penge at gøre med hver måned..
Elsker du også loppemarkeder?

2 kommentarer:

  1. Er os helt vild med loppemarkeder og genbrug i det hele taget.
    Fik du købt noget der?

    Mvh Sine

    SvarSlet
  2. ja - jeg fandt nogle rigtig fine ting - viser dem her på bloggen så snart jeg lige får taget nogle gode billeder - så giv mig lige en dag mere eller to :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!