mandag den 6. oktober 2008

DIY haremsbukser

Jeg er igen immigreret ud til mine forældre i provinsen og går og hygger mig over mine nye hjemmekreerede haremsbukser som bare er fantastiske at svæve rundt i. Ville egentlig have været ude og invistrere i et par af den pæne slags med lange ben og høj talje, men dem jeg gerne ville have fra Best Behaviour kostede 1200 kr og den sved lidt når man som mig næsten er på vej til Berlin for atr svinge kortet for meget. Plus at jeg jo går i skole og ikke engang er på SU - damn betal-selv-og-knokkel-din-røv-i-laser-ved-siden-af-hvis-du-vil-blive-til-noget-skole:/

Nå, men jeg uploader da lige et billede af 'Projektet' når jeg engang får hænderne på et kamera og en computer der kan uploade den slags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!